Parijs, dag 23 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Parijs, dag 23 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Parijs, dag 23

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

03 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Bonjour allemaal!

Vanochtend hebben we weer een beetje uitgeslapen en onze tas ingepakt, ook voor de allerlaatste keer. Na het uitchecken zijn we met de metro naar de Notre Dame gegaan. Nadat we hier wat fototjes hadden gemaakt zijn we quartier latin ingegaan, waar heel veel gezellige restaurantjes en bakkertjes zijn. (ben ook weer naar ons bakkertje geweest mams!). Daar hebben we als brunch een crepe gegeten met kaas en ham. Bij het leuke bakkertje hebben we ook nog een stukje limoentaart gegeten, heel lekker. Toen hebben we weer de metro gepakt naar het park Buttes Chaumont. Echt een super mooi park! Daar hebben we rondgelopen en onder andere een waterval in een grot gezien. Ook zijn we een heuvel opgeklommen naar een soort Romeins tempeltje waar we uitzicht hadden over Parijs. Natuurlijk hebben we daar ook nog even lekker gelegen en toen zijn we weer naar het hotel gegaan en daar zijn we nu. Over iets minder dan 2 uur vertrekt onze trein alweer naar Nederland, waar we rond een uur of 8 weer aankomen!

Nou dit was ons laatste verslagje alweer! We hebben echt een super vakantie gehad!

Liefs van Iris en Nelleke

• 03 Augustus 2010 - 13:58

Pien:

Super zeg, zelfs van de laatste dag nog een verslagje en foto's!
    Wat gezellig, ik krijg direct trek in zo'n heerlijke crèpe en ik zou ook zo weer in dat park willen wandelen, zitten enz.

• 03 Augustus 2010 - 14:09

Marit:

Leuk leuk leuk! Goede reis voor straks, dikke kus

• 03 Augustus 2010 - 18:18

Joke Ven Heijst:

Jullie hadden gelukkig nog mooi weer de laatste dag! Langzamerhand omschakelen van de zuidelijke warmte naar het iets koelere Nederland.
    Dit is toch een prachtige, onvergetelijke reis geweest voor jullie drieën. Heel veel gezien en genoten, leuke ontmoetingen gehad, veel ervaring opgedaan met internationale treinreizen,veel steden verkend. Goed dat jullie dit allemaal zelfstandig hebben gedaan. Bedankt voor alle leuke berichten en foto's.
    En nu nog maar even nagenieten!