Barcelona, dag 17 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Barcelona, dag 17 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Barcelona, dag 17

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

29 Juli 2010 | Spanje, Barcelona

Ola!!!
Laat ik beginnen met het feit dat we s´ochtends rond een uurtje of 5terugkwamen in ons hostel. Natuurlijk netjes thuisgebracht door de zweedse gozers. Dat verklaart dan weer dat we niet veel gedaan hebben die dag haha, we stonden wel nog redelijk vroeg op om brak ons gratis onbijtje te eten. Toen gingen we weer even op bed liggen, totdat ook Anton en Elliot (zo heten de zweedse gozers) ook zo goed als klaar waren om naar het strand te gaan. We hadden afgesproken op het station om ongeveer 2 uur, ze waren te laat en wij besloten om maar alvast te gaan. We zouden elkaar later meeten, niet zo moeilijk dachten we want sitges is niet zo groot.. De trein nog lekker ondergekruimeld met ons stokbrood en toen waren we eindelijk op het strand. Daar heerlijk doorgeslapen en lekker gezwommen. Nog steeds zonder de zweedse gozers, het bleek namelijk dat sitges onwijs groot en druk was (including een stuk gaybeach haha, we vroegen ons al af waarom er zoveel gaykoppels rond liepen).. en wij lagen op een afgesloten rustig stukje, van waar wij lagen kon je derest niet zien. Uiteindelijk hebben we elkaar toch nog gevonden en we hebben lekker tot s´avonds op het strand gezeten. We hebben ons heel goed aan het budget gehouden en een tosti´tje gegeten. Helaas was het alweer onze laatste avond in Barcelona, we wilden nog naar een karaoke bar gaan maar dat was een beetje gefaald. We konden het niet vinden en iedereen was moe, dus we besloten terug te gaan. Afscheid genomen van Anton, Elliot en de Ierse meiden (misschien zien we die nog, ze zitten namelijk ook in Madrid nu..).

Heel veel liefs en kusjes Robin (Nelleke en Iris)

  • 29 Juli 2010 - 16:54

    Pien:

    Dat is gezellig, kijk ik op de computer en ..hup , laatste dagje Barcelona staat er! Veel plezier in het warme Madrid dames.

  • 29 Juli 2010 - 18:36

    Monique:

    ik ben zooooo benieuwd naar de foto'sss
    ps: hebben jullie wel iets van Barcelona gezien!!!!1

  • 29 Juli 2010 - 19:19

    Joelle :

    hooooooi ! nog naar je zin ik zal je het verhaal van het paardrijden vertellen...! sytske zat op een camargue genaamt nadia, ze wou op nougat maar die is weg ! ik moest op die fjord ingrit !! beeeeh ! ik was aan het poetsen en ze lag half te slapen, later, toen ik opstapte spitste ze der ooren en der hoofd deed ze omhoog ! ze zat als maar te draaien....:(

    na een tijdje gingen we eindelijk.ik dacht dat ze wel wat rustiger werd maar de bleef drangen en dagt paard er voor gaf ook een bokie af en toe toen zat ik te denken dat ze na een galopje of even over het strand stappen rustiger werd maar ze bleeeef trekken en mijn vingers deden zuuuper veel pijn ! we moesten ook nog stoppen omdat iemand van die grote witte knol was gevallen...:/ toen liep ze steeds rondjes... maarja, hopelijk gaat het met het zwemmen beten... hoplijk dan meer succes...

    xxxjoelle

  • 30 Juli 2010 - 17:37

    Pol:

    Robin! leuk leuk, geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Parijs, dag 23

02 Augustus 2010

Parijs, dag 22

02 Augustus 2010

Madrid, dag 21

31 Juli 2010

Madrid, dag 20

30 Juli 2010

Madrid, dag 19
Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 28856

Voorgaande reizen:

12 Juli 2010 - 03 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: