Madrid, dag 20 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Madrid, dag 20 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Madrid, dag 20

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

31 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Hee!!

Nou we hebben voor het eerst weer wat sightseeing gedaan vandaag. De dag begon met het plan om weer te gaan ontbijten bij het lieve winkeltje, alleen die spanjaarden zijn blijkbaar te lui om hun winkels op zaterdag te openen.. dus we liepen alvast tot we een supermarkt tegenkwamen die wel open was. Daar hadden we een stokbroodje en sapje gekocht. Op naar de bus, we wilden vandaag namelijk zo´n tourding doen. We zijn eerst lekker een rondje blijven zitten, foto´tjes gemaakt, iris nog even geslapen haha en het volgende rondje gingen we ook daadwerkelijk uit de bus. We vonden het paleis waar we langs reden zo mooi, dat we die wel van dichtbij wilden bekijken. Kwamen we daar, kregen studenten korting, alleen als je een guided tour wilden dan moest je wel weer het volle bedrag betalen. Dan maar geen guided tour. We dachten oke om nog iets te weten te komen nemen we wel 1 zo´n audiotour, alleen dat bleek toch niet zo´n succes. Hij las soms gewoon precies voor wat er op de bordjes stond. Het was wel een erg mooi paleis en zeker het uitzicht wat je had vanaf de binnenplaats was leuk. Daarna rondje twee afgemaakt en we gingen er weer uit op de plek waar we waren opgestapt. Madrid is echt een mooie stad en heel handig dat we daar in zo´n korte tijd, zonder te lopen van hebben kunnen genieten:p. Het was ondertussen echt super warm (39 graden zagen we!) en tegenover de busstop was een h&m ennn winkels hebben airco. Wij de h&m in en we konden het natuurlijk niet laten om dingen te kopen haha. We liepen daarna met volle tasjes terug naar ons hostel. We hebben hier overige pitabroodjes van gister voor de tv gekeken. American Pie en Nickelodeon, met wat andere mensen hier uit het hostel. Oh dat is echt vet, je kunt op deze tv gewoon de taal veranderen.. dus als het spaans is zet je het gewoon op engels.
Morgenavond alweer naar Parijs en dan is het bijna afgelopen..

xoxoxoxoxo Robin (Iris en Nelleke)

• 31 Juli 2010 - 20:54

Pien:

Ja meiden, nog 1 dagje madrid dan nog even in de trein slapen en dan afkoelen in Parijs, en daarna...weer lekker je eigen bedje in.

• 01 Augustus 2010 - 08:58

hoi meiden, de laatste loodjes en dan kunnen jullie terugkijken op een superreis. ook dat is dan weer leuk en als de vakantiekater weer is weggetrokken hebben jullie nog altijd de foto's en de herinneringen. Robin nog lekker even geniten van de familie in france en doe ze de hartelijke groetjes van ons. iris en nelleke , voorzichtig verder en kom maar veilig thuis
    groetjes
    vanuit Krabi. Bar ,Piet eeline flo en max

• 01 Augustus 2010 - 19:46

Monique:

goeie reis naar Parijs dames en wij zijn super trots op jullie, 3 weken met een rugzakje door europa!!!!!

• 02 Augustus 2010 - 11:13

Hans En Els:

Daar zijn we dan nog een keer. Opa Siem vindt het leuk om alle verslagen te lezen. Na cultuur ook een aantal dagen op het strand... het is niet voor niets vakantie!
    Nog veel plezier in Parijs. Benieuwd of jullie de franse gidsen die jullie in Praag hebben leren kennen nog ontmoet hebben.
    Goede thuisreis morgen!