Rome, dag 9 - Reisverslag uit Rome, Italië van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Rome, dag 9 - Reisverslag uit Rome, Italië van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Rome, dag 9

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

20 Juli 2010 | Italië, Rome

hooiihoi

again in een niet zo fijn, erg warm internetcafe. alleen dit keer zitten we er als kreeftjes bij..
vanochtend hebben we een beetje uit kunnen slapen, toen we wakker werden rond een uurtje of 10 zijn we langs de supermarkt gelopen om broodjes te halen als ontbijt. op naar het strand, we hebben er ongeveer een uurtje over gedaan en het was maar 1 euro! kunnen ze dit niet in nederland invoeren? eenmaal uit de metro trok de rest van de reizigers een sprintje naar de bus die klaar stond, we wisten niet waarom en we dachten wij kunnen ook wel lopen, toch? nou niet echt dus, het strand was helemaal volgebouwd met restaurants, strandhuisjes etc. het leken steeds wel privestranden (waarschijnlijk ging de bus dus wel naar een openbaar strand). na een half uurtje lopen kwamen we een klein stuk openbaarstrand tegen dus we zijn daar maar gaan liggen. we hebben daar lekker heel de dag gelegen en gezwommen in de zee (iertje ook, zelfs toen we vissen zagen zwemmen). zonder dat we het door hadden bleken we super erg verbrand te zijn, maar al het rood wordt bruin haha. rood en met zand in onze bikinibroekjes zijn we terug gegaan en we hebben op het station nog even wat gegeten. morgen alweer naar florence!!!

heel veel liefs en kusjes uit rome van Robin (Iris en Nelleke)

• 20 Juli 2010 - 19:58

Pien:

Ha meiden,
    Morgen alweer naar Florence waar het ook wel weer warm zal zijn!
    Veel plezier maar weer en slaap lekker!
    JM wilde nog naar jullie toe surfen maar jammer , het is hem niet gelukt. Hij is halverwewge teruggegaan ;-)

• 20 Juli 2010 - 20:26

Björn:

een heerijk dagje ontspanning:)

x

• 21 Juli 2010 - 09:17

Joke Van Heijst:

Veel Italinanen of ook toeristen op het strand?
    En hoe is het vandaag met de verbrande huid? Maar lekker blijven smeren en de schaduw opzoeken! In Florence zal het nog erg warm zijn, maar voor Milaan zijn de voorspellingen lager. Kunnen jullie eindelijk een beetje afkoelen. In Nederland is het nog vrij warm, maar vanmiddag komen er buien en kunnen we ook afkoeling tegemoet zien.
    Benieuwd of het ook weer gaat lukken wat foto's te plaatsen!