Praag, dag 3 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Praag, dag 3 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Praag, dag 3

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

14 Juli 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Hallo iedereen!!!!

Zoals nel gister al zei, zijn we uiteindelijk wat met de franse jongens gaan doen. De jongens zaten ook in ons hostel en ze stelde voor om naar een cafe'tje in de buurt te gaan, dus wij gingen mee op de voorwaarde dat als wij naar huis wilden ze met ons mee zouden lopen. We hebben een erg leuke avond gehad, super gezellig. Iris heeft haar frans kunnen gebruiken (sorry pap, mam ik niet haha). Aan het eind van de avond waren de fransmannen netjes met ons meegelopen. De jongens wonen in Parijs, heel leuk ze gaan voor gids spelen als wij straks in Parijs zijn.

Aangezien we erg moe waren hebben we vandaag heerlijk uitgeslapen, rond een uurtje of 11 werden we wakker. We zijn toen naar supermarkt Billa gegaan en hebben daar lekker eten gehaald. Vervolgens hebben we ons FRUIT en broodjes op een eiland op de rivier opgegeten. Vanaf dat eiland kon je ook waterfietsjes huren.. dat was zo chill, een uurtje rond gefietst op de rivier en daarna de rest van de dag liggen zonnen.
Eigenlijk was het te warm, maar we zullen eraan moeten wennen want ik denk dat er weinig kans is dat we het kouder gaan krijgen deze reis. We hebben nog geluk dat het op de kamers in ons hostel lekker koel is.
We hebben net, na het zonnen, gegeten aan de rivier.. super goedkoop, heerlijk eten, mooi uitzicht en live muziek: wat wil je nog meer? Praag was geweldig!
We hopen dat het ons vanavond lukt om wel vroeg naar bed te gaan, want we hebben morgen om half 9 de trein naar Wenen..

Liefs uit Praag:D van Robin (en Nel en Ier)!

• 14 Juli 2010 - 19:15

Joke Van Heijst:

O ja, dus vandaag lekker wezen chillen. Mijn culturele tips moeten jullie dan maar onthouden voor een andere keer. Goede reis naar Wenen morgen!
    Groetjes, Joke en Henk.

• 14 Juli 2010 - 19:43

Marjan:

hoi iris zelfs in toscane weten we je in praag te vinden ,we genieten hier op de veranda in het donker van jullie verhalen en fotos ,volgende uitdaging is een filmpje plaatsen onze fotos krijg je in gouda te zien. groetjes van ons allen en dames veel genieten hoor

• 14 Juli 2010 - 19:43

Marjan:

• 14 Juli 2010 - 19:45

Monique:

super leuke foto's, lekker relexen. Goeie reis morgen. Wel op tijd wakker worden...
    x MoPie enzo

• 14 Juli 2010 - 20:11

Jesse:

Tja als mam steeds alles checkt moet je wel fruit eten xd

• 14 Juli 2010 - 21:35

Oma Ineke:

Ik wou dat ik weer een tiener was......

• 14 Juli 2010 - 21:44

Lil:

Wat een leuk verhaal en wat een leuke foto's! Jullie genieten zo te zien wel! En super gaaf dat jullie al een gids hebben geregeld voor in Parijs haha. Nou slaap lekker, ennneee op tijd eruit he meiden!

• 15 Juli 2010 - 08:58

Yoram:

lekker heerlijk dagje gehad dus.
    Heerlijk wta gegeten wat leuke foto's gemaakt en lekker in het zonnetje gelegen.
    (heerlijk)
    En lekker uitgeslapen wat wil je nog meer op zo'n lange reis.

Veel plezier nog en maak er wta leuks van! ;)

• 15 Juli 2010 - 09:48

Janny & Gerard Ooms:

Geweldig ,wat een mooi avontuur beleven jullie.voor ons is het al weer 16 jaar geleden dat we in Praag waren.het is toch mooi dat je in deze tijd zo'n mooie reis kunt maken en het via internet kunt vertellen .De eerste reis die wij samen maakten op de motor was toen ik 21 was ,en toen was er nog geen internet.
    Veel plezier.geniet er van en de groetjes uit Zaandam.

• 15 Juli 2010 - 14:30

Mmmm:

Ha Ier en andere dames!
    Het is heel leuk om jullie verslag te lezen.
    Milan doet je de groeten Iris en bekijkt alle foto's!We zijn benieuwd naar het verslag van vandaag,wie en wat hebben jullie nu weer ontmoet?? Groetjes!4xM

• 15 Juli 2010 - 17:19

Joke Van Heijst:

Ben benieuwd naar jullie volgende verslag en eerste foto's uit Wenen.
    In Oost-Nederland is de afgelopen dagen veel stormschade geweest, zie NOS.nl. Groetjes!