Madrid, dag 21 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Madrid, dag 21 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Madrid, dag 21

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

02 Augustus 2010 | Spanje, Madrid

Hallo iedereen!

Vandaag hebben we eerst een beetje uitgeslapen en al onze spullen ingepakt. Vervolgens zijn we naar ons favoriete winkeltje gelopen om te ontbijten. Helaas was het tafeltje weer bezet, dus hebben we ons eten opgegeten op een bankje in de zon. Het ontbijt bestond uit een muffin, cookie, chocoladecroissant en een sandwich! Toen zijn we gaan wandelen naar een heel groot park in Madrid. Er was een groot meer waar we twee uurtjes bij hebben gelegen in het gras. Het was wel heel erg warm, dus hebben we de rest van de middag op een terrasje gezeten in de schaduw. Daarna was het al weer tijd om onze spullen op te halen en richting het station te lopen. Toen we eenmaal in de trein zaten waren we aangenaam verrast! De stoelen konden heel ver naar achter en de voorkant konden we omhoog klappen. Ook kregen we een etuitje met tandpasta, een tandenborstel, oordopjes, water en een slaapmasker. Eerst hebben we nog even gelezen en daarna zijn we lekker gaan slapen.

Kusjes van Nelleke (en Iris en Robin)

• 02 Augustus 2010 - 18:45

Pien:

Dat was weer een dagje luieren dus.Ben benieuwd hoe het in parijs was vandaag!