Wenen, dag 4 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Wenen, dag 4 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Wenen, dag 4

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

15 Juli 2010 | Oostenrijk, Wenen

Guten Tag iedereen!

Vanmorgen zijn we heel vroeg opgestaan omdat we om half negen de trein moesten halen en we er ruim van tevoren wilden zijn. Eerst hebben we uitgecheckt en toen zijn we gaan lopen naar het station. De tas van Iris was al heel lang een beetje kapot, want het hengsel kwam maar een stukje naar buiten en bleef halverwege steken. Dit was heel vervelend bij het lopen. Maar toen ik de tas even van haar overnam liet ik hem per ongeluk vallen en was hij weer gemaakt! :) Op het station was het even zoeken naar het goede perron maar uiteindelijk hebben we natuurlijk ruim op tijd de trein gehaald. We zaten met zijn drietjes in een zespersoonscoupe en dat wilden we graag zo houden. Daarom deden we bij elk station alsof we languit lagen te slapen op de stoelen, wat meestal ook zo was. Maar het heeft gewerkt, want er is niemand bij ons komen zitten. Toen we aankwamen op het station Wenen waren we na 10 minuutjes in de metro en 5 minuutjes lopen al in ons hostel. Het hostel is een stuk groter dan dat in Praag en daardoor wel wat minder knus en gezellig. Maar er zijn ook voordelen: er is een tuin, een keuken, een bar en een koelkast op de kamer. Toen we aankwamen is iris knock-out op bed in slaap gevallen en Robin en ik hebben in de tuin een boekje zitten lezen. We hebben ook nog een lekker welkomstdrankje gekregen. We gaan wel een beetje vroeg naar bed, zodat we morgen vroeg op kunnen staan. Hopelijk is in de morgen nog een beetje fris, want overdag is het bloedheet en we hebben veel te doen!

Auf wiedersehen!
xx Nelleke (en Robin en Iris)

• 15 Juli 2010 - 21:05

Joke Van Heijst:

Viel Spaß in Wien! Schaut euch die Stadt gut an! xx Joke.

• 15 Juli 2010 - 21:25

Sven:

Heey Ier (en Nel en Robin, zoals jullie dat zo mooi doen)
    Ook ik volg jullie reis vanaf nu, klinkt allemaal heeeel erg leuk! Ben zelfs beetje jaloers haha. Geniet er nog maar lekker van en veel plezier nog! x Sven

• 15 Juli 2010 - 21:33

Monique:

lekker meiden dat het allemaal weer voorspoedig is gegaan.
    Ben erg benieuwd naar Wenen. Ik ben een keer in Oostenrijk geweest en dat was op wintersport.
    Ik hoop dat de tas heel blijft Iris, anders voel ik mij natuurlijk wel een beetje verantwoordelijk, dan ben je een echte backpacker!
    veel plezier, gruss dich

• 15 Juli 2010 - 21:45

JOJO!:

hoooj !

MOOI DAT HET GOED GAAT MET JULLIE!! lekker wat gedronken :P vinden jullie het niet eng?? nouja, lekker met z'n 3en genieten hé ! xxjoelle (mis je robin)

• 16 Juli 2010 - 12:47

Jesse:

*Natuurlijk gehaald* ?(A)

• 16 Juli 2010 - 19:49

Frans En Ivette:

Leuk meiden, blijf lol maken met elkaar!!!!!!!!!!

Groetjes uit gouda