Barcelona, dag 16 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Barcelona, dag 16 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Barcelona, dag 16

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

28 Juli 2010 | Spanje, Barcelona

Hee allemaal!

Vandaag hebben we ongeveer tot tien uur uitgeslapen, want we waren toch wel moe van de lange treinreis. Daarna namen we een koude douche, omdat er hier geen warm water is. Maar gelukkig is het buiten ook snikheet, dus het was geen ramp! Daarna gingen we ontbijten, wat hier gratis is bij een overnachting. Het ontbijt bestond uit twee toastjes, twee cakejes, een glas sap en thee. Het was best wel lekker! Vervolgens hebben we onze spullen gepakt om naar het strand te gaan. Er was ons verteld dat het strand dat hier dichtbij ligt niet zo leuk is, het water zou vies zijn en er zouden stenen liggen. We hebben het aan de receptie gevraagd en die zei dat we beter met de metro en de trein naar een ander strand koden gaan.Het was wel ongeveer een uurtje reizen, dus we hebben onderweg maar meteen geluncht. We zijn blij dat we het advies hadden opgevolgd, want het strand was heerlijk. Het was niet te druk, het water was heel helder en en er was een lekker windje. We hebben het volgehouden tot een uur of zes. Toen zijn we gaan eten bij een grillrestaurant met uitzicht op het strand. We hebben tortilla´s gegeten met kip, varkensvlees en groente en allerlei sausjes. Het was echt superlekker! En na afloop namen we allemaal een lekker ijsje. We gingen vrij laat terug naar het hotel en onderweg kwamen we ook nog een paar aardige skateboarders tegen uit Brazilie. Toen we bij het hotel aankwamen hebben we ons heel snel omgekleed omdat we nog even de stad in wilden gaan, samen met de vier Ierse meisjes en twee jongens uit Zweden. We zijn naar een club geweest in het centrum van Barcelona en het was heel erg gezellig! Na een tijdje zijn we met zijn allen naar huis gelopen en lekker gaan slapen....

Kusjes van Nelleke (en Robin en Iris)

• 28 Juli 2010 - 09:26

Pien:

Ha, ha, na een tijdje zijn we naar huis gelopen. Hier ging de wekker al om op te staan en het was al licht toen het smsje met welterusten, we zijn weer bij het hostel , kwam ;-). Ben benieuwd wat er vandaag op jullie programma staat! Veel plezier maar weer!!!

• 28 Juli 2010 - 09:29

Pien:

Ik mis nu toch wel heel erg de foto's, al bijna een week. ;-(

• 28 Juli 2010 - 19:50

Joke Van Heijst:

Hartelijke groeten uit Maagdenburg, ook van Doris en Rolf en Siegrid en Michael en van pappa Henk. De temperatuur is hier aangenaam en het heeft af en toe een paar druppeltjes geregend, maar er was ook zon. We hebben de stad Halle bezocht en een gebarbecued op de binnenplaats bij Doris en Rolf. Op TV vanochtend nog beelden gezien van atleten die in Barcelona op de ramblas werden geinterviewd!
    Ik schrijf nu op een Duits toetsenbord en sommige letters zitten daar op een andere plek. Lastig!
    Voor jullie morgen een goede reis naar Madrid, waar het nog warmer is, zonder strand, maar wel met parken waar war schaduw is misschien!