Madrid, dag 19 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Madrid, dag 19 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Madrid, dag 19

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

30 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Hello everybody!

Vandaag zijn we opgestaan rond een uurtje of tien. Ik heb even thee gezet en een toastje gegeten, want dat was waar het ontbijt in het hostel uit bestond. Vervolgens zijn we écht gaan ontbijten bij het leuke winkeltje ´happy day´. We hebben daar drie schattige cupcakes gekocht en chocochipscookies. Helaas was het tafeltje in de winkel bezet door twee mensen die absoluut geen haast hadden dus zijn we verhuisd naar een café op de hoek. Dat bleek van dezelfde firma te zijn en was heel retro ingericht, ook best leuk! Daar hebben we de cupcakes opgegeten en ook nog drie overheerlijke smoothies gedronken. Vervolgens zijn we een beetje gaan wandelen door de winkelstraatjes en hebben we wat winkels bekeken. Ook hebben we nog wat souvenirs en cadeautjes gekocht.(maar ik zeg lekker niet wat :p) Verder waren we op zoek gegaan naar een dvd-winkel, we wilden namelijk een dvd kopen om te kijken op de mega-tv die in ons hostel staat. Het was heel moeilijk te vinden, want heel veel mensen spreken blijkbaar geen woord Engels hier. Uiteindelijk hebben we de winkel gevonden en de film 2012 gekocht. Toen zijn we terug gegaan naar het hotel waar we hebben geluncht met shoarmabroodjes (zonder shoarma, maar wel met la vache qui rit en salami :)) en vervolgens de film hebben gekeken. Na de film zijn we weer de stad in gegaan om te avondeten bij hetzelfde leuke restaurantje waar we gisteren ook zijn geweest. Daarna zijn we weer naar het hostel gelopen en nu zitten we op de computer. Het was een rustig dagje... We gaan wel een beetje vroeg naar bed, want morgen wordt waarschijnlijk wel een drukke dag!

liefs van Nelleke (en Iris en Robin)

• 30 Juli 2010 - 21:01

Monique:

ziet er wel heel schattig uit allemaal.
    Wanneer brengen jullie een bezoek aan de schatkamer van sinterklaas?

• 31 Juli 2010 - 06:14

Pien:

Daar wil ik ook wel ontbijten, lunchen enz. wat leuk zeg en iris, de foto's zijn nog leuker dan op hun site, ha ha!

• 31 Juli 2010 - 09:15

Yoram:

ollaa lekker dagje dus weer haha
    maar eventjes 1 vraagje waarom de film 2012 terwijl je overla het commetaar hoort dat het een super slechte film is?
    maarja lekker gegeten 's ochtends dus weer heelrijk gelunchd en wat straatjes bezocht nouja prima toch haha!
    en zijn weer eens leuke foto hoor!

• 31 Juli 2010 - 20:12

Joop En Henny:

hi lady's, oh wat ziet het er allemaal heerlijk uit op de foto's, jammer om op te eten!!(of toch wel). Leuke dag nog in Madrid en dan een hele goede terugreis. Veel plezier. xxxxx