Florence, dag 11 - Reisverslag uit Firenze, Italië van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Florence, dag 11 - Reisverslag uit Firenze, Italië van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Florence, dag 11

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

23 Juli 2010 | Italië, Firenze

hallo!

Gisteravond hadden we opeens geen internet meer, vandaar dat die een dagje later is. We stonden gister vroeg op, omdat er een briefje in onze kamer lag dat we er half 9 uit moesten zijn aangezien er een airco moest worden geplaatst. Opzich alleen maar mooi, maar een beetje jammer dat die mensen pas super laat in onze kamer moesten zijn.. voor niks zo vroeg wakker. Nel was uit zichzelf al vroeger wakker dus die ging lekker ontbijtje halen: brood, kaas en ei.. helaas ging dat plan niet door want toen we om 10 uur de eitje wilden gaan bakken mochten we dat niet meer van die meneer van het hostel. Hij wilde schoonmaken.. dus deden we het maar met brood en kaas. Daarna de stad in, we liepen via de mooie huisjes brug (ponte vecchio) naar de andere kant van dear rivier waar we een beetje hebben rondgelopen. Rond de middag maar weer siesta gehouden, het was echt te warm om buiten te zijn! Ik hou onwijs van marktjes, rond een uurtje of vier nog even gegaan. Allemaal leuke dingetjes, ik heb 2 armbandjes gekocht van een euro lekker cheap. Avondeten deden we sober (avond ervoor natuurlijk een beetje over ons budget heen haha) zelf gekookt, nouja soep opgewarmd en uiteindelijk nog de eitjes gebakken. We hebben in de avond nog lekker door de stad gelopen en we konden het niet laten om geen ijsje te eten. Nel en Ier deden , ik moest natuurlijk weer een grote. Geprobeerd een drie bollig (echt huge bollen!) lekkend ijsje op te eten.. nog een soort van gelukt ook, op het feit na dat er op mn handen voeten en shirtje ook ijs zat haha..
Verheugend op een koude kamer met airco gingen we weer naar het hostel, maar die werkte niet meer. Ondanks dat toch wel lekker geslapen.

liefs en kusjes Robin (Nel en Iris)

• 23 Juli 2010 - 20:20

Monique:

maar inmiddels zijn jullie toch in Milaan?
    Lekker geshopt?

• 23 Juli 2010 - 20:40

Pien:

inderdaad, ik ben ook erg benieuwd naar het milaan verhaal van vandaag en de foto's natuurlijk!

• 24 Juli 2010 - 08:12

Marjolein:

hoi dames, leuke reis maken jullie ;-) Rome foto's waren zeer herkenbaar. Genieten nog maar even.

• 24 Juli 2010 - 23:01

Joke Van Heijst:

Nogal merkwaardig. Een verhaal verzonden uit Milaan over Florence met een kaartje erbij van Sarnia in Canada. Een beetje uit de route!Inmiddels begrijp ik uit sms-jes dat jullie al in Monte Carlo zijn aangeland en daar in weelde verkeren. Blijkbaar hebben jullie achterstand opgelopen, waardoor het nogal verwarrend wordt...
    Ook opmerkelijk dat Nelleke eitjes ging halen voor een lekker ontbijt. Tot nu toe lustte ze nooit eieren. Hebben Iris en Robin haar toch zo ver gekregen?? Je ziet maar waar zo'n reis goed voor is!
    Ik hoop ook nog weer eens wat foto's te zien en ik wacht dus met belangstelling op jullie volgende bericht. Groetjes!