Parijs, dag 22 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Parijs, dag 22 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Parijs, dag 22

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

02 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Bonjour iedereen!

Na een nachtje redelijk te hebben geslapen in onze heerlijke stoelen, kwamen we dan eindelijk bij de laatste stad van onze eurotrip aan: Parijs! Normaal wanneer we de trein uitstapte kwam de hitte ons alweer vrolijk tegemoet, maar nu was het een prima temperatuurtje! Robin liet haar tas achter in een locker bij het station en vervolgens gingen we met de metro naar het hotel waar nel en ik vanacht slapen. De informatie mevrouw stuurde ons naar de stop Voltaire, maar we moesten nog een heel eind lopen en we kwamen erachter dat zo ongeveer voor ons hotel een metrostation ligt die 3 stops eerder was haha! De straat waarin ons hotel ligt is echt een leuke straat met van die mooie huizen met leuke minibalkonnetjes! Vervolgens hebben we onze tassen in het hotel achtergelaten en zijn we Parijs ingegaan. Eerst zijn we naar de Sacre Coeur gegaan, waar we vlakbij ook nog even lekker een crepe hebben gegeten! Er waren echt heel vervelende verkopers bij de Sacre Coeur, met van die gare armbandjes die ze steeds om je pols wilden knopen, heel irritant! Vervolgens hebben we in een supermarkt lekker stokbroden, beleg en drinken gehaald en hebben we dat lekker zittend op het gras voor de Eiffeltoren opgegeten en gedronken! Daar hebben we nog een Duitse jongen ontmoet die in Amsterdqm woont. Toen moest Robin alweer weg om de trein naar Nantes te halen (daar ging ze naartoe om nog lekker even vakantie met haar ouders en broertje en zusje te vieren). Ze was wel een beetje aan de late kant, maar heeft de trein gelukkig toch nog gehaald haha! Vervolgens zijn nel en ik weer naar ons hotel gegaan en daar zijn we echt als een blok in slaap gevallen. Toen we wakker werden hebben we nog even lekker bij een restaurantje in de straat van het hotel gegeten, en daarna weer terug gegaan naar het hotel om weer even verslagjes te schrijven en de foto s op de computer te zetten. Nog 1 nachtje en dagje en dan zijn we weer lekker thuis!

Kusjes en liefs van Iris (en Nel en Rob)

• 02 Augustus 2010 - 19:27

Pien:

Zo, dat was dus het dagje Parijs.En over 24 uur zijn jullie thuis, gezellig hoor!

• 02 Augustus 2010 - 19:53

Joke Van Heijst:

Nou, we liepen flink achter omdat we een aantal dagen geen internetverbinding hadden (de mobiele verbinding op de laptop stopte ermee nadat Pappa een document van 600 pagina's had gedownload).
    Maar inmiddels zijn we weer helemaal bijgelezen en hebben we een hele serie foto's kunnen bekijken. Hardstikke leuk! Jullie zitten overal heerlijk te eten, dus zullen jullie wel wat kilootjes zijn aangekomen!Ook een aantal bekende plekjes gezien op de foto´s uit Madrid, de Plaza del Sol en de vijver in het park. Het paleis hebben wij niet kunnen bezichtigen Omdat er toen een officiele ontvangst was, was het gesloten voor het publiek. Jullie hebben dus geboft!
    In Parijs hebben jullie dus ook al een aaltal bekende punten bezocht. Benieuwd of jullie in Parijs nog verder worden rondgeleid door jullie Parijse vrienden uit Praag. Maar de tijd is kort en de laatste dag is zo om! Goede reis naar huis morgen!

• 02 Augustus 2010 - 20:02

Oma Ineke:

Dames , complimenten voor jullie verslagen die jullie zo consequent verstuurd hebben.Ik keek er elke dag naar uit.Volgens mij kan Pien niet meer wachten tot jullie weer in Gouda zijn.
    Voor alle drie : de limoncello staat heeeeel koud en jullie zijn van harte welkom. Natuurlijk zijn er hapjes bij, maar te oordelen naar jullie verslagen hebben jullie geen honger geleden.
    Tot gauw.

• 02 Augustus 2010 - 21:26

Joop En Henny:

bonjour mademoiselles, wat hebben jullie een fantastische vakantie gehad, veel gezien, lekker gegeten en veel plezier gehad. We zijn als het ware, door jullie leuke reisverslagen en foto's, met jullie meegereisd en hebben er van genoten. Fijn dat alles goed is gegaan.
    xxxx opa en oma.