Madrid, dag 18 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu Madrid, dag 18 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts - WaarBenJij.nu

Madrid, dag 18

Door: irisnellekerobin

Blijf op de hoogte en volg Nelleke van Heijst, Iris v/d Vlugt, Robin Geerts

29 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Helloo!

Na heel eventjes te hebben geslapen alweer op gestaan om naar Madrid te gaan. Eenmaal aangekomen op het station waanden we ons echt op het vliegveld, voordat we naar de treinen konden moesten we eerst ons ticket laten zien, bagage door de scan, vervolgens nog een keer ticket laten zien. Eenmaal bij de trein aangekomen had elke coupé zijn eigen ´stewardes´ en draaiden ze een film! Helaas was de film wel in het Spaans, dus we zijn maar wel lekker gaan slapen en hebben ook nog even een ontbijtje gegeten in de trein! Toen we in Madrid waren aangekomen was het natuurlijk weer flink warm (vooral na zo´n koele airco-trein)! We wisten niet zo goed hoe we bij ons hostel moesten komen, dus wij het vragen, maar de vrouw in het informatiehokje (!) sprak geen engels.. Uiteindelijk kwamen we erachter dat echt niemand van de medewerkers aan wie wij iets vroegen engels sprak, dus dat was niet zo handig. Er kwam wel uit dat we naar metrostation Sol moesten gaan dus dat hebben we maar gedaan. Het straatje waarin ons hostel zit is totaal niet bekend, de mensen aan wie we het vroegen hadden geen idee waar het was! Dus uiteindelijk hebben we het hostel maar gebeld en heeft die man het vervolgens uitgelegd en waren we er gelukkig binnen tien minuutjes. Het hostel is echt weer super! Mooie 3-persoonskamer, eigen badkamer, airco op de kamer, super nieuwe computers, keuken, ontbijt inbegrepen, enorm groot flatscreen in de tv kamer, etc.. :)! Ook zitten we echt middenin het centrum, in een soort zijstraatje vlakbij de (hele lange) winkelstraat! Vanuit ons raam zagen we echt een super schattig winkeltje, dus we besloten daar even een broodje te gaan eten voordat we siesta zouden gaan houden. Het winkeltje was echt super leuk, met allemaal soorten cupcakes, taart, koekjes, bagels en sandwiches! Dus daar gaan we morgen zeker weer naartoe! Daarna gingen we dus lekker siesta houden. Rond een uur of 7 gingen we eten, bij een super leuk restaurantje! Het was een soort tapas-reastaurantje, maar dan met mini-stokbroodjes. Er waren echt wel 100 verschillende soorten beleg die erop konden en het was maar iets van 1 euro per broodje, zo leuk en lekker! Toen we een beetje om ons heen zaten te kijken zagen we opeens allemaal hoeren staan, middenin de winkelstraat! En dan zag je ze soms weglopen met mannen.. jek! Maar blijkbaar mogen ze daar gewoon staan, want de politie is 2 keer langsgereden en ze bleven er gewoon staan.. Nou, we hebben iig lekker lang op het terrasje gezeten en echt heel lekker gegeten en gedronken voor maar iets van 25 euro! Zometeen gaan we weer lekker slapen, wel een beetje vroeg op, want het is volgens mij zelfs ´s ochtends al enorm heet, daarnet was het iig nog enorm warm!

Liefs en kusjes van Iris (en Nel&Rob)

• 29 Juli 2010 - 22:15

Marit:

Oehh wat leuk zeg allemaal! Heb net alle foto's bekeken, ziet er echt super uit!:D Geniet nog lekker de laatste paar dagen.

Dikke kus

• 30 Juli 2010 - 04:10

Eline:

hee! hier nog een berichtje vanuit thailand! wauw wat hebben jullie al veel gezien en gedaan! waar gaan jullie nu naartoe? heel veel plezier nog en geniet ervan de laatste paar dagen! xxx liefs Eline

• 30 Juli 2010 - 05:37

JM:

Meiden als ik dat allemaal weer lees verlang ik ook weer naar de vakantie.Tappas,zon en siësta wie wil er niet ruilen!Volgens mij maakt die hitte voor jullie toch niet meer uit dat is inmiddels voor jullie dagelijkse kost.Oh ja blijf niet te lang stilstaan in de winkelstraat voordat je het weet wordt je aangesproken haha!
    groetjes en luv u xoxoxoxo

• 30 Juli 2010 - 05:57

Pien:

Te gek zeg, in 1x zoveel foto's erbij! Het ziet er allemaal super uit.

• 30 Juli 2010 - 10:54

Monique:

super leuke foto's
    wat hebben jullie veel gezien en gedaan!

• 30 Juli 2010 - 12:43

Bea:

Hey girls, Hoe is het nu in het hete madrid. Wat heerlijk om nu een luxe appartement te hebben met airco. Het is reuze leuk om op deze manier met jullie mee te leven. Wat is het heet geweest en mooi, en gezellig. Jullie zullen de lemoncello's inmiddels wel ingeruild hebben voor de sangria...

( Jullie worden trouwens wel steeds bruiner op de foto's...daar moet ik iedere keer erg om lachen).

Nog ontzettend veel plezier jullie laatste dagen enne....Ik vind jullie echt al doorgewinterde backpackers hoor!!!.En over backpackers gesproken... Hoe is het met de jouw rugzak Iertje?. Gaat hij het nog halen naar huis of heeft die het inmiddels bijna begeven...

Groetjes en olé van Bé